حضور شتاب‌دهنده تریگ‌آپ در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس

حضور تریگ‌آپ در اینوتکس 2024

فهرست مطالب

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) با حضور پرشور شرکت‌های نوآور و فناور، سرمایه‌گذاران و فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار شد. تریگ‌آپ نیز در این فضای پرشور به عنوان شتاب‌دهنده به همراه هفت تیم استارتاپی خود و همچنین محصول تریگیت که بستر شتاب‌دهی آنلاین تریگ‌آپ است حاضر شد.

حضور متفاوت تریگ‌آپ در اینوتکس 2024

تریگ‌آپ با حضور در سالن 5 نمایشگاه اینوتکس که محل حضور دیگر رقبایش نیز بود به این نکته توجه کامل داشت که باید حضوری متفاوت داشته باشد، به همین جهت با استقرار تیم‌های استارتاپی خود در غرفه و اختصاص فضا و تجهیزات جهت نمایش محصولاتشان شرایط را برای دیده شدن زحمات استارتاپ‌ها فراهم کرد.

بازدید افراد کلیدی از غرفه‌ی تریگ‌آپ

غرفه‌ی تریگ‌آپ ضمن استقبال مردمی و حضور عموم افراد، توسط افراد مهم و کلیدی بازدید شد، مدیران ارشد شرکت‌های فناپ، فناپ تک، بانک پاسارگاد، شرکت شناسا ، مقامات دولتی و شرکت‌های خصوصی ، مدیران ارشد شرکت‌های دانش بنیان، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خاتم و دیگر افرادی که امید است حضورشان تاثیری در روند رشد استارتاپ‌های تریگ‌آپ داشته باشد.
تریگ‌آپ در اینوتکس 2024

حضور در پنل‌های اینوتکس

راهبران تریگ‌آپ ضمن حضور در غرفه و صحبت با علاقمندان اکوسیستم نوآوری، در بخش‌های مختلف اینوتکس نیز حضور داشتند، پنل‌های انتقال تجربه، پنل سرمایه گذاری، حضور در کافه سرمایه، استیج اینوتکس، معرکه، پنل انتقال تجربه‌ی شتاب‌دهنده‌ها و دیگر بخش‌هایی که در آن مخاطبین از تجربیات راهبران و مدیرعامل تریگ‌آپ بهرمند شدند.
تریگ‌آپ در اینوتکس 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *