بیست و چهارمین دورهمی پیوت اصفهان

دورهمی مارکترها، مارکتینگ مینگل | نشست اول: آشنایی

اولین رویداد مارکتینگ مینگل تریگ‌آپ

مارکتینگ مینگل یک دورهمی دوستانه و صمیمی با محوریت به اشتراک گذاری تجربیات دیجیتال مارکترهاست.
هدف از برگزاری این دورهمی، تشکیل یک جامعه از دیجیتال مارکترهای اصفهانی، انتقال تجربه و فرصتی برای شبکه‌سازی همه‌ی شرکت کنندگان است. با شرکت در این رویداد، قرار است بجای پرداختن صرف به مفاهیم تئوری، در مورد تجربیات واقعی و نحوه پیاده‌سازی آن حرف بزنیم.

چرا مارکتینگ مینگل؟


اسم مارکتینگ مینگل برای این سلسله نشست‌ها، بخاطر خلاصه و خوش ترکیب بودن واژه mingle معادل نشست و برخاست کردن و هم صحبتی‌ در فارسی، انتخاب شده است. هم صحبتی با افرادی که در یک حوزه فعالیت می‌کنند و هر یک تجربه‌ای برای گفتن دارند.

در هر نشست یک چالش و موضوع خواهیم داشت که قرار است تجربیاتمان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و تلاش می‌کنیم برای افراد با سطوح تخصص متفاوت جذاب هم باشد. ضمن اینکه روی کمک و همراهی شما حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم!

پیش نیاز حضور در این دورهمی

دارای حداقل یکسال تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ با بیزینس‌ها یا استارت‌آپ‌ها

مخاطبین مارکتینگ مینگل، دورهمی تجربه‌محور دیجیتال مارکترها

  • تولیدکنندگان محتوا
  • سوشال مدیا مارکترها
  • پرفورمنس مارکترها
  • دیتا آنالیست‌ها
  • کپی رایترها
  • فعالین حوزه سئو
  • هر کسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار است هرچیزی که مربوط به مارکتینگ باشه

این دورهمی آموزشی نبوده و برای افرادی که صرفا علاقمند یا کارآموز این حوزه هستند، مناسب نیست.

آنچه در اولین رویداد مارکتینگ مینگل شاهد آن بودیم

مارکتینگ مینگل با هدف گردهم‌آوردن و تبادل تجربه بین متخصصان بازاریابی اصفهان، اولین نشست خود را در روز چهارشنبه، دهم مرداد برگزار کرد. این رویداد با حضور بیش از 40 مارکتر از نقاط مختلف شهر، به یک فرصت بی‌نظیر برای گفت‌وگو، شبکه‌سازی و بررسی چالش‌های حوزه مارکتینگ به ویژه در فضای کسب‌وکارهای اصفهان تبدیل شد.

در این نشست، شرکت‌کنندگان علاوه بر تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های خود، به چالش‌های خاصی که بازاریابان در این شهر با آن مواجه هستند، پرداختند. همچنین، برای رویدادهای آتی ایده‌های خلاقانه و متنوعی ارائه شد. این ایده‌ها ترکیبی از بازی‌های تعاملی، آموزش‌های تخصصی، انتقال تجربیات کاربردی و راهکارهایی برای حل چالش‌های واقعی کسب‌وکارهای محلی بودند.

مارکتینگ مینگل با چنین هدف‌گذاری‌هایی به دنبال ایجاد یک پلتفرم پویا و کاربردی برای توسعه جامعه بازاریابان اصفهان است و این نشست، اولین گام در مسیر طولانی انتقال دانش و تجربه بود.